Kwaliteit

Kwaliteit

Wij werken continu aan het verbeteren van onze kwaliteit. We ontvangen graag feedback, zowel positief als negatief. Hierover lees je meer in de Regeling Klachten & Complimenten.

Melden van een klacht, signaal of compliment

Klacht indienen per post
Stichting Buurtteams Volwassenen Nijmegen  
Oranjesingel 76, 6511 NZ Nijmegen (2e verdieping)

We gaan graag in gesprek om onze organisatie te verbeteren en doen ons best om waar nodig vertrouwen te herstellen. Ook lees je in de Regeling Klachten & Complimenten hoe je bezwaar kunt maken tegen een besluit van Gemeente Nijmegen.

Vertrouwen is één van de kernwaarden binnen onze organisatie. Integriteit is belangrijk in alles wat we doen, altijd en overal. We vinden het belangrijk dat vermoedens van onregelmatigheden aan Buurtteams Volwassenen Nijmegen gemeld kunnen worden. Daarom heeft SBVN voor zowel medewerkers als derde partijen een Klokkenluidersprotocol.

Dossierverzoek
Je hebt het recht om inzage te krijgen in je dossier. Als je hiervan gebruik wilt maken, dan kan je dat aangeven aan je buurtteammedewerker en het formulier voor Dossierverzoek invullen.

Klanttevredenheid
Op verschillende manieren wordt de klanttevredenheid gemeten. Het doel van het klanttevredenheidsonderzoek dat via Gemeente Nijmegen uitgevoerd wordt is om een beeld te krijgen van de ervaringen van klanten van Buurtteams Volwassenen Nijmegen. Daarnaast organiseren wij halfjaarlijks een klantenpanel, dit is een onafhankelijk panel dat steeds wisselt van samenstelling. De klanten uit dit panel geven SBVN gevraagd en ongevraagd advies op onderwerp en wij halen bij hen feedback op.